luni, 12 iulie 2010

i'm back for the first time...

din vitrina de produse cu formatii mai obscure decat un ninja pe intuneric, am ales prima formatie care mi-a sarit din boxe in urechi, atunci cand am dat drumul la radio. misto idee, nu?
domnii de fata, pe numele lor FLAW, sunt adeptii unui heavy cu influente de stoner-metal. ce inseamna asta? pai, overdrive-ul si pedala de distorse sunt tocite si obosite mai ceva ca penele. in rest, nimic din ce nu ne-am astepta de la o formatie de metale din valul nou: energie, forta si supra-masterizare a instrumentelor si sub-masterizare a vocii. nu tuturor le iese, dar baietii astia reusesc sa nu para un vinil de calitate ascultat pe niste boxe default de pc.
mie personal imi aduc putin a Pantera si observ si cateva pasaje Machine Head si Black Label Society. atata timp cat iti inveti lectiile de la maestrii si le aplici in felul tau, nu vad nimic rau in a arata influetele, nu?
hai ca v-am plictisit destul, si va dau niste melodii pentru a imbata simturile cu niste violenta acustica.



am zis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu