luni, 28 iunie 2010

Alina Manole

Alina Manole a fost declarata una dintre cele mai frumoase voci feminine din folkul romanesc actual si este prima cantareata de folk-jazz din Romania. Este sociolog, realizator de emisiuni radio si compozitor.
Piesele ei vorbesc despre practica iubirii, despre amante si divorturi, despre indragostiti teribili care impart luna si se ascund de sirene, despre greieri, carabusi si alte vietati simpatice. In concerte veti auzi despre prietenul ei invizibil sau despre iubiri “asa si-asa”, cu umor si duiosie, fara incrancenare, cu zambet in coltul gurii.
Pe site-ul personal, Alina ni se prezinta asa:

"Sunt, pe cat pot, un om bun.

Sunt, pe cat se poate, un om norocos.

Sunt, pe cat mi-e limita, un om rezistent.

Sunt, pe cat mi-e voia, omul care sunt.

Sunt, pe cat ma duce sufletul, un om care canta.

Atunci cand sunt intrebata de ce cant folk, raspunsul meu este invariabil acesta: "am un pitic si vreau sa-l fac fericit"








Pe mine, la inceput m-au atras vocea curata, de copil. Si, desigur, versurile. Promisiunea unor stele patrate. Acum...n-as mai sti sa spun DE CE imi place. Stiu doar ca, de fiecare data cand piticii nostri se intalnesc, e o bucurie imensa.

Informatii preluate de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu